Draag zorg voor uw digitale nalatenschap
U wilt natuurlijk dat verschillende zaken in uw leven goed geregeld zijn. Ook wanneer u er niet meer bent. Dan is het voor u en eventueel uw nabestaanden fijn om duidelijkheid te hebben over uw financiële zaken, maar natuurlijk ook over de wensen die u heeft voor uw uitvaart. Al dit soort informatie kan opgeslagen worden in uw digitale nalatenschapsdossier. Dit digitale nalatenschapsdossier is uniek in Nederland. Hierin worden namelijk alle informatie en documenten met betrekking tot de nalatenschap digitaal vastgelegd. Bij overlijden wordt deze informatie door de register-executeur gebruikt om uw wensen met betrekking tot uw nalatenschap af te kunnen wikkelen.
Uw digitale nalatenschap goed geregeld
U heeft via uw persoonlijke toegangscode toegang tot dit digitale dossier en u kunt zo op een efficiënte en gedetailleerde wijze de voortgang van het dossier volgen (24/7). In dit digitale dossier worden alle bekende informatie en documenten van u die betrekking hebben op uw toekomstige nalatenschap bewaard. U kunt hier dan denken aan het testament, de huwelijkse voorwaarden, uitvaartinformatie en registratie van bezittingen en schulden.
Maak een afspraak voor een gesprek
Wij helpen u graag met het opstellen van uw wensen wanneer u uw digitale nalatenschap op een rijtje zet. Hiervoor maakt u een afspraak met een van onze register-executeurs. Dit doet u door het invullen van ons contactformulier of door te bellen naar 076 888 38 00.
Heeft u een vraag?
Stel deze hieronder en krijg z.s.m. antwoord